Wednesday 15 February 2012

KEPUTUSAN PEMENANG KUIZ CUTI BERSAMA A2Z TRAVEL AND TOURS KALI KE-3

1) TEMPAT PERTAMA : Mohd Farid Bin Abd Rahman ( 850402-06-5xxx)
HADIAH : Tiket penerbangan 2 hala + Penginapan 3Hari 2Malan di Kota Kinabalu / Kuching.
SLOGAN : Saya ingin bercuti bersama A2Z Travel & Tours kerana "percutian merupakan satu pengalaman yang terukir indah serta menyingkap banyak pengalaman yang mahal untuk dibeli tetapi murah untuk dikongsi"

2) TEMPAT KEDUA : Hidayat Bin Masduki (860109-14-5xxx)
HADIAH : Tiket penerbangan 2 hala ke Kota Kinabalu / Kuching
SLOGAN : Saya ingin bercuti bersama A2Z Travel &Tour kerana "Kepuasan pelanggan diutamakan,promosi harga amat diluar jangkaan,inginku mengenali pelbagai lapisan insan,A2Z travel &Tour tempat penyatuan".

3) TEMPAT KETIGA : Saliza Binti Abdoll Halim (780801-08-6xxx)
HADIAH : Penginapan 3Hari 2Malam di Kota Kinabalu / Kuching.
SLOGAN : Saya ingin bercuti bersama A2Z Travel & Tours kerana " ia menyediakan pakej yang menarik dan saya pasti akan meninggalkan seribu kenangan yang terindah buat saya"
 

No comments:

Post a Comment